středa 25. ledna 2012

PERFECT MATCH? FOUNDATION REVIEW


Na pultech se v poslední době objevila řada make-upů, slibujících dokonalé splynutí s vaší pletí. Porovnáme tedy dnes dva z nich. Už nejaký čas fungujicí Match Perfection od Rimmel a novinku Skin Match od Astoru.


V první řadě jsem se naučila - nechceme aby nedokononalosti pleti vypadaly úplně stejně i po nanesení make-upu! A přesně to je většinou výsledek použítí produktů, zaručujících dokonalé souznění.

Moje pleť snese téměř úplně vše a už dlouho jsem se nesetkala s produktem, který by mi neseděl tolik, jako Skin Match od Astoru. I přes velké sliby Heidi Klum, jí příliš nevěřte. U výběru barvy jsem se setkala se stejným problémem jako u každého výběru make-upu v českých drogériích. Výrobci zkrátka nejsou ochotni do naší země distribuovat odstíny se žlutým podtónem a sveřepě na nás valí pouze ty s růžovým. A druhý obvyklý problém - příliš světlé odstíny. Z nouze jsem sáhla po nejtmavším, který byl v nabídce a měla docela dobrý pocit z pěkné barvy ve skleněné lahvičče, která však byla po nanesení úplně jiná.

Můj největší problém s tímto make-upem je jeho vodnatost a slabé krytí. Je neskutečně řídký, tudíž se s ním špatně pracuje, trvá velmi dlouho, než se vstřebá a zasychá spíše do pudrova, což má tendenci k flekům. S mou pokožkou nesplynul vůbec, i přes velmi tmavý odstín byl o pár čísel světlejší než můj krk, špatně se vstřebával a ani náhodou nevydržel 12 hodin, během kterých pracuju. 

U mě tedy tato novinka pohořela na celé čáře. Špatné odstíny, špatné složení, špatné krytí, špatná výdrž. Věechno špatně. Je to samozřejmě pouze můj osobní názor a je možné, že pro někoho z vás bude fungovat ohromně.

Známka: 4




Rimmel a jeho Match Perfection dopadnul podstatně lépe. První výhrou byl relativně slušně sedící odstín a to jsem ani nesáhla po úplně nejtmavším, ale po čísle před ním. Velké plus, které tímto připisuji i Astoru, je za balení, které je složeno ze skleněného flakonu s pumpičkou, což vypadá dobře a je to nejvíce praktické. Match Perfection jsem nanášela jak prsty, tak štětcem, oboje fungovalo relativně dobře, já osobně preferuju vždy štětec. Konzistence je středně hustá, nečekejte žádnou maltu, na druhou stranu mi nestékal po tváři jako Astor. Krytí považuju za středně silné, s přimhouřením oka by nebylo nutné použít korektor. 

Potěšilo mě, že make-up je opravdu schopný vydržet celý den bez velkých úprav. Ráno kolem 8 hodiny jsem po jeho aplikaci dodala trochu pudru a bronzeru a vracela se domů kolem 21:30. Líčení bylo pochopitelně trochu povolené, ale snesitelně. Má pro mě tedy lepší barvu, konzistenci, krytí i výdrž. Pravděpodobně si jej nekoupím znovu, ale na rozdíl od Astoru jej alepoň vypoužívám.

Známka: 2-











3 komentáře:

  1. od astoru mám ten 24hodinový a neviem si ho vynachváliť!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě Astor nezaujal už v drogérii ze vzorečku, byl příliš vodový a zkrátka nijaký...
    Rimmel jsem ani nezaregistrovala, celkově make upy od těchto dvou značek nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
  3. Vdaka za recenziu, Skin Match som sa chystala vyskusat, ale asi to necham tak! V mnohom s tebou suhlasim, s tymi zltymi odtienmi si to trafila, bojujem s tym neustale...aj preto prakticky pouzivam len make up drahsich znaciek, ktore s mnozstvom odtienov pre kazdy pigment pleti problem nemaju. Mimochodom, ak hladas vhodny odtien pre zlty pigment pleti v tej nizsej cenovej kategorii, doporucujem Maybelline.

    OdpovědětVymazat