pátek 7. září 2012

AUGUST FAVOURITES! + 1 DISLIKE

Hey guys!!!

Krásné páteční odpoledne, jak užíváte prvních zářijových dní? Právě přetrvávající krásné počasí mě přimělo ještě narychlo udělat článek o srpnových oblíbených produktech, kde se vyskytuje ještě trocha "letního zboží". Spíš než o make-upu budeme více mluvit o tělové kosmetice, přece jen, v horkém počasí jsem líčení přes den moc nedala a vystačila si s bronzerem a leskem na rty:)

AVON - MAROCKÝ OLEJ NA VLASY

První z dávky Avon kosmetiky:) Dlouho jsem používala jejich olejíček od Advance Techniques a když asi před měsícem vydali jeho upgrade v podobě vyživujícího organického marockého olejíčku, s radostí jsem jej vyzkoušela. Používám jej něco přes měsíc, po každém umytí vlasů (2x - 3x týdně) si jej vetřu do vlhkých délek až ke konečkům a musím říct, že v kombinaci se šamponem a kondicionérem z The Body Shop - Banana Banane, mi poskytuje luxusní péči. Konečky jsou zcelené a vlasy krásně hebké. A to už je co říct, protože vlasy každý měsíc chodím barvit a skoro denně na ně používám teplo. Olejíček stojí za zkoušku!



MANGA SUN - KRÉM DO SOLÁRIA

Vím, že mezi vámi příliš mnoho milovníků solária nenajdu, přesto krém zmíním:) Do solária chodím jednou týdně a vždy použiju tento krém z Manga Sun, obsahující samoopalovací složku, silikon, mandlový olej a výtažky z červených plodů. Maximalizuje opálení a hydratuje pokožku. Opravdu výborný pomocník pro opalování.



AVON - TĚLOVÁ SADA JAHODY/BÍLÁ ČOKOLÁDA

Mám moc ráda tělovou kosmetiku Avon. Ne že by nějak extra vynikala svými výsledky, ale hrozně mě baví všechny ty nové zábavné vůně:) Poslední dva týdny si užívám sadu sprchového gelu, tělového mléka a tělového spreje s "příchutí" jahod a bílé čokolády. A už jsem ji téměř vypotřebovala! Překrásně voní a je skvělým přechodníkem mezi létem a podzimem. Abyste rozuměli, jsem maniak přes tělovou kosmetiku a podřizuju ji ročním obdobím, takže bych zkrátka nezvládla se například v prosinci namazat něčím s vůní papáji, protože to prostě patří do léta!! Zvláštní, já vím....Máte to někdo také tak?:)



AVON - TĚLOVÉ SPREJE

V létě jsem je docela používala, rozhodně ale nenahradí parfém, protože vydrží asi 5 sekund :) Ráda jsem se jimi ale stříkala třeba u vody, nebo před spaním, stříkala jsem jimi polštáře atd... Tady jsou příchutě - švestka/vanilka, meloun, jahody/bílá čokoláda.



BALEA - VAZELÍNA

Chcete mít na večírku super lesklé nohy do šatů? Sáhněte po vazelíně. Tuto skvělou věc jsem objevila přesně rok nazpět, kdy mojí kamarádce při focení natřela stylistka všechnu viditelnou kůži právě klasickou vazelínou. Když pominu sexy lesklý efekt, vazelína dokonale hydradujte a zvláčňuje pkožku.



BALEA - SPRCHOVÝ KRÉM MANGO/VANILKA + TĚLOVÉ MLÉKO SUMMER GLAM

Přísahám vám, letos jsem spotřebovala během dvou měsíců 6!!! balení tělového mléka Summer Glam. Je to léto v tubě. Obsahuje milony drobných třpytek, takže na světle záříte jako upíři ze Stmívání a má neodolatelnou letní vůni. Netuším jak ji popsat, ale určitě je v ní cítit kokos a slunce :) Doplňovala jsem ho sprchovým krémem vanilka a mango. Prostě summer bomb.



E.L.F. - HIGH DEFINITION POWDER

Dolehla na mě obsese všech HD pudrů a make-upů a taky transparentních pudrů a dalších fixátorů...Zatím jsem vyzkoušela co se týče pudrů, levnou variantu od ELF a jsem s ním spokojená. Je to věc, bez které můžete s klidem existovat a váš make-up to nijak nepoznamená, ale je to jeden z těch výrobků jak říkám já - pro lepší pocit :)



GUERLAIN - PARURE EXTEME MAKE-UP

Tento voděodolný make-up od Guerlainu používám jen na léto, díky jeho jemné, až trochu vodnaté textuře. Má střední krytí, ale pokud jej dobře zyfixujete pudrem, není problém z něj udělat krytí silné. Jednu z věcí, kterou mám ráda na make-upech z parfumérie je to, že mají mnohem přirozenější a reálnější odstíny, než ty z drogérie. Alespoň pro mě.



MAC - POLLINATORE OČNÍ STÍN

Používám jej do práce, kam nosím velice přirozené líčení. Pěkně sjednotí barvu víčka. Je to takový béžovo-oranžový odstín a struktura Frost.



ESTÉE LAUDER - BRONZE GODDESS PALETKA STÍNŮ

Kolekce Bronze Goddess od Estée Lauder je moje oblíbená a neskutečně mi symbolizuje léto. Tuto paletku mám už rok a vytahuji ji vždy na letní měsíce. Nádherné odstíny hnědé, zlaté a bronzové, teplé tóny, které mi jdou k pleti. Dvě modrá políčka příliš uplatnění nenachází, ale krásně doplňují celkový dojem paletky:)




RIMMEL LIPSTICK + NYX LIPGLOSS

Moje momentálně nejoblíbenější lip combo!! Rtěnka od Rimmelu z kolekce by Kate v odstínu 03 a lesk na rty NYX odstín Whipped. Mám na sobě nejraději nude rty a tohle je perfektní kombinace, protože rtěnka od Kate není mrtvolně bledá.



DISLIKE!!!! RIMMEL - 1000 KISSES

A tento měsíc tady mám i jednu neoblíbenost. Když jsem poprvé uviděla na pultech lip stain od Rimmelu 1000 Kisses, zaradovala jsem se, že tato vymoženost dorazila i do českých drogérií. Jedna strana obsahuje fixu se samotným produktem a druhá balzám pro jeho zafixování. Když barvu nanesete poprvé, vypadá opravdu krásně. Bohužel se poměrně rychle opotřebuje :( Ne že by ze rtů zmizela, ale zkrátka už není tak precizní, trochu se roztéká a mizí hlavně z vnitřní strany rtů. Musela jsem ji upravovat častěji než rtěnku.


Užívejte krásný podzimní víkend!!!!

Nat

4 komentáře:

  1. Také mám na první olejček recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten marocký olej musím mať! tiež som používala pôvodnú verziu a nič lepšie som od neho nenašla a keď píšeš, že je super, tak ti verím :)

    OdpovědětVymazat
  3. o tom olejíčku z Avonu jsem přemýšlela, takže ho asi objednám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tvoji kůži i solárko :-) na tento krém jsem si taky brousila zoubky :-P Jak často tam chodíš, když už máš takový základ ? .-) a jak často a dlouho jsi chodila, aby si docílila tohoto odstínu ? :-) :-*

    OdpovědětVymazat