úterý 30. října 2012

DRUGSTORE HAUL


Hey guys!

Po delší době jsem navštívila Rossmann, který opravdu nikdy nezklame a téměř po celý rok v něm probíhají akce všeho druhu a na všechny druhy kosmetiky. Samozřejmě, že z kosmetiky vůbec nic nepotřebuju a byla bych na sebe pyšná, kdybych dokázala odejít s prázdnou....tak snad někdy příště :)


Narazila jsem na speciální nabídku pleťových krému Olay, o kterých vím především díky youtube beauty komunitě. Nejedná se samozřejmě o žádný extra boom, ale komentáře byly velmi pozitivní a v zhledem k tomu, že nemám nijak problematickou pleť, rozhodla jsem se je vyzoušet. Mám pocit, že tyto kazety jsou v rámci Vánoc. Nicméně, byly v nabídce dva sety - Denní a Noční krém/Denní krém a řasenka MaxFactor. Sáhla jsem po variantě denního a nočního krému, jsou určeny pro všechny druhy pleti. Jsem zvědavá, až je vyzkouším.




Tyto pleťové masky jsou jediné, které mi vyhovují. Nevím čím to je, nemám pleť nijak přecitlivělou, ale vyzkoušela jsem desítky masek a všechny mě šíleně vysušují, případně způsobují zarudnutí. Těchto jsem už měla asi pět typů, všechny byly bez problému a skutečně dobře fungují. V Rosmann na ně momentálně probíhá sleva, takže se určitě mrkněte. Vzala jsem si jednu hřejivou a jednu čokoládovou. Jsou na dvě použittí a dávám si je vždy max. jednou týdně.



Maybelline Color Tattoo měly před pár měsíci mezi Youtube gurus ohromný boom a nemluvilo se o ničem jiném. Už nějakou dobu jsou dostupné také u nás a já se nemohla dočkat, až je vyzkouším. Hands down, jsou opravdu báječné. Tmavší hnědá se jmenuje On and On Bronze a používám ji především na večernější líčení, protože často nosím bronzové smokey eyes. Štetcem nanesu nejdříve color tattoo a na ně klasické stínny. Drží jako přikované a nechají nádherně vyniknout barvě. Zlatavá se jmenuje Eternal Gold a těším se, jak ji budu používat na denní líčení, pro sjednocení barvy víčka.


Klasika od Maybelline, rtěnky jsou sice úplně to poslední čeho bych měla nedostatek, ale některé odstíny byly zrovna v příjemné slevě, tak jsem si řekla, proč ne. Vzala jsem si odstín Velvet Beige, což je lehce tmavší hnědá, než na jakou jsem zvyklá u svých tělových odstínů. Myslím, že s touto barvičkou nemůžete šlápnout vedle:)



To nejlepší nakonec. Opravdu bych vám přála slyšet můj radostný výkřik, když jsem krok od pokladny zbystřila tyto krémy na ruce z limitované vánoční edice Essence. Jsem absolutní freak pro všechno s logem "limited edition" a pokud se ještě jedná o Vánoce, není o čem mluvit, prostě beru vše a nejlépe 2x:) Proto jsem shrábla všechny tři "příchutě", které jsou k dispozici. Krémů na ruce přece není nikdy dost. Nejlépe rozhodně voní červený - Apple Cinnamon Punch. Hnědý je Caramel Hot Chocolate a žlutý pak Gingerbread Chai Latté. Lákavé názvy že? Prostě miluju podzim:)))


20 komentářů:

  1. To jsem zase objevila super blog. To bude něco pro mně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nápodobně! Máš úžasný blog, tam se budu ráda vracet:))))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty krémy na ruce jsem dnes očuchávala, ale není to nic pro mě. Color Tattoo jsou super, o tom žádná! On and On Bronze jsem používala celé léto :). Já jsem si dnes z Rossmanna odnesla tělový olej s fíky a růží a nemůžu se ho nabažit, nádherně voní.

    OdpovědětVymazat
  4. In Your Face: Já si teď ujíždím na macroonkách od Balei:)) Hrozně si teď užívám dlouhé vany a sem tam přidám do vody pečující olej, protože moje pokožka je v zimě vyprahlá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. A jak to, že j na ty krémy na ruce ještě nenarazila :/ Chjoooo!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Shaki: Určitě budou! Je to vánoční edice, takže je možné, že ještě nejsou na všech prodejnách:)

    OdpovědětVymazat
  7. Z Rossmanu se nedá odejít s prázdnou! :-) Proti DMku to je opravdu nebe a dudy. Ještě by se mohla přestěhovat Balea do Rossmana a budu nejštastnější :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by bylo úplně ideální!!!! Do DM-ka chodím sice velice často, protože je v přízemí obchodního centra kde pracuju, ale jak výběrem, tak cenami, je s Rossmanem nesrovnatelné. Jak říkáš, kdyby měl Rossman Baleu, je to jednoznačné:)

      Vymazat
  8. A všechno bych ti to vzala :D
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty masky hodně zaujaly! :) A šla jsem včera do Rossmanna pro Essence krémy a ještě je neměli, grrr...

    OdpovědětVymazat
  10. Rossmann je skvělá drogérie, já v ní byla poprvé ve Zlíně před týdnem :) Nejvíc se mi zamlouvají ty krémy na ruce od essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vany, ty jsi ze Zlína? Ano ano, essence mám moc ráda, mají několik úplně skvělých výrobků, které jsou srovnatelné i s "vyšší" kosmetikou. Miluju jejich XXL lesky na rty, krémy na ruce, tužky na rty a na oči:))

      Vymazat
  11. Kvůli krémům od Es. jsem obkroužila v pondělí nejméně 6x prodejnu Rossmannu. A oni je měly zašouplý dole v regálku mimo zorné pole. Zamilovala jsem se do nich už kdysi asi před rokem. Tentokrát jsem si pořídila jen červený a hnědý. Žlutý mi voněl nejméně. Ale musím říct, že starší limitka z předchozích roků byla voňavější. Ale co se jich týče, stejně je miluju a brala bych je po celý rok. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný blog :)
    Co se Rosmannu týče taky tam občas zabloudím a je pravda, že vždy mají nějakou senzační slevu. Výrobky od essence jsou skvělé mám od nich pár laků na nehty a nějaké stíny. Ty krémy na ruce vypadají opravdu dobře!

    S pozdravem Panda

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně moc ti závidím ty krémy na ruce od Essence, chtěla jsem ten s vůní perníku. Do pr... :)

    Na kosmetiku Olay jsem dostala nedávno miniaturu krému, tak uvidím jaký je, ještě jsem se k odzkoušení nedostala.

    Rtěnka má skvělou barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémíky Olay testuju už něco přes měsíc a zatím o nich říkám, že jsou "fajn" :D Myslím, že nedělají žádné velké zázraky, ale jsou docela příjemné pro někoho, kdo nemá problémovou pleť a nepotřebuje speciální věcičky :)

      Vymazat