pátek 2. listopadu 2012

OCTOBER FAVES!!


Hey guys!!!

Říjen utekl prostě neskutečnou rychlostí! Je to můj úplně nejoblíbenější měsíc, nevím jestli proto, že mám narozeniny, ale spíš to bude tou celkovou úžasnou podzimní atmosférou, která je romantická a ještě není taková zima, aby nás to začalo štvát:)

Nicméně, dnes máme 2.listpadu a je nejvyšší čas na říjnové kosmetické favority. Tento měsíc mi to vyšlo tak "akorát" od všeho něco a není toho ani moc ani málo. Pojďme se na ně podívat!


Pěna do koupele AVON Blackberries & Vanilla

Jsem maniak na všechny koupelové záležitosti a tělovou kosmetiku. Zvláště teď, když už je chladněji, se šíleně ráda naložím do vany plné pěny a relaxuju. Všimla jsem si, že v našich drogériích není pěn do koupele příliš velký výběr...často si objednávám tyto od Avonu, líbí se mi, že vydávají nové vůně korespondující s daným ročním obdobím:)



Sprchový krém a tělové mléko BALEA, limitovaná edice čokoláda a fíky

Slavné macaroonky nesměly chybět! Jak vidím v DM drogerii, stále se lidí zmocňuje toto sladké šílenství a stojany s limitovanou edicí zejí prázdnotou. Voní vážně nádherně! Navíc se můžete mazat a máčet co hrdlo ráčí, protože za tak dobrou cenu se můžete směle předzásobit:))



Bun "donut"

Vysoký drdol je poslední týdny moje poznávací znamení! Je to ohromně praktické, máte vlasy z tváře a přitom je to mnohem více elegantní a nápadité než klasický culík. Nosím  jej do práce, na večírky, prostě úplně všude. Tento donut, který koupíte v H&M za 99,- (můžete si jej samozřejmě udělat i doma z ponožky), byl mojí nejlepší "investicí" :)) Práce s ním je extrémně jednoduchá a vytvoří famózní objem.




Laky na nehty Sally Hansen

Dokonalá vínová z řady Xtreme Wear se jmenuje Brick Wall a překrásná rudá z linie Complete Salon Manicure je odstín Right Said Red. Kdybych vedle nich postavila ještě černou, měla bych kompletní trojici mých nejoblíbenějších barev vůbec. Hodí se ke všemu, vypadají na nehtech prostě krásně a podtrhnou každý outfit.



Sally Hansen omlazující krém na ruce

U Sally Hansen ještě na okamžik zůstaneme. Moje ruce se extrémně rychle vysušují, musím je krémovat X-krát denně, hlavně po kontaktu s vodou. Krém na ruce je proto moje must-have, řekla bych, že snad větší než třeba rtěnka. Tento krém od Sally Hansen je jeden z úplně nejlepších, ne-li nejlepší, co jsem kdy použila. Obsahuje bambucké máslo, perfektně se roztírá a nezanechává na rukou mastný povlak. Příjemná nenásilná vůně, prostě super. Koupíte je d DM, myslím kolem 70,-




Lesky na rty Dermacol

Už dlouho jsem neviděla lesky, co vypadají na pohled tak úžasně a šťavnatě! Jen co jsem zahlédla stojan s nimi, chtěla jsem je prostě všechny:) Zatím jsem si koupila čtyři z nich,nejsou děleny podle barev, mají jen čísla. Mají malinko tužší strukturu, než lesky, na které jsem zvyklá. Což je možná dobře, rozhodně to není ten typ lesku, co se vám roztéká po rtech. Opravdu přilne a drží. Barvy jsou skvěle promyšlené, připadá mi, že od každé vybrali bezvadný odstín. Mě třeba červená na rtech vůbec nesluší, ale tuhle snesu a nevypadá špatně:) Voní sladce, takže je určitě v drogérii obhlédněte, jsou teď za super cenu 79,-!







Balzán na rty AVON

Omlouvám se Lushi, ale tato malá věcička od Avonu překonala jejich slavné balzámky. Toto je moje druhá tuba a jednu mám ještě v záloze. Tento balzám ma strukturu vazelíny, obsahuje hromadu pečujících látek a dělá s mými rty naprosté divy. Dávám si jej hlavně na noc a ráno se probouzím s rtíky k zulíbání. Moc moc moc, doporučuju, mám doma sbírků dalších tyčinek a mastiček, ale tohle je absolutní top a nesáhnu po ničem jiném.




Maybelline Color Tattoo

Višchni důvěrně známe tyto skleněné kelímky. Mám odstíni On and On Brozne a Eternal Gold. Tahle věc drží na vašich víčkách jako přibitá a oční stíny vyhoupne o několik levelů. Oči získají mnohem větší hloubku, barva stínů nádherně vynikne a vydží krásné do chvíle, než se rozhodnete odlíčit. Momentálně v Rossmannu akce za 119,- běžte na ně kouknout.



Parfém Dior - Hypnotic Poison

Tento parfém jsem si koupila v létě a vůbec jsem se s ním nemohla sžít, nepoužívala jsem jej, ležel mi na poličce až do chvíle, než se venku změnilo roční období. Tato vůně je typická podzimní/zimní. Jakmile se ochladilo, úplně jsem se do ní zamilovala, voní teď na kůži úplně jinak. Je to ohromně silná vůně, určitě ne pro ty, co mají rádi svěži jemné parfémky. Je to přesně ten typ parfému, který je cítit už z dálky, zůstává po vás i když odejdete z místnosti a na vašem oblečení jej cítíte dokud je nevyperete.



OMG. Před pár dny jsem si objednala několik těchto menších svíček Yankee Candle. Prostě jsem si říkala, že mají tolik dokonalých vůní a chci jich vyzkoušet co nejvíc, místo toho, abych si kupovala velké zavařovačky, které opravdu vydrží věčnost. Kromě této, mi přišla řada dalších vůní, hlavně hodně sladkých, samé cukrovinky, karamel atd. Nelžu vám, tato svíčka, od které jsem "očekávala" nejmíň a vzala si ji hlavně proto, že má v názvu slovo podzim, nakopala zadek všemu vánočnímu cukroví, koláčkům a karamelovým bonbonům. Voněla už přes obálku! Ještě jsem žádnou z nových svíček nezapáli, ale tato mi i přes fólii provonívá celý pokoj. Je to typická vůně podzimu a název "podzimní věnec" ji vystihuje na 100%. Je čerstvě spadané listí, chladný vítr....když ji cítím, nedokážu si vybavit nic jiného než procházky šustícím listím, které má svoji specifickou vůni. Je to nádhera.




Oblíbený film? Holky na tahu!!!

Pokud máte možnost, běžte na něj s kamarádkou do kina. Už dlouho jsem se tak báječně nezasmála, ani minutu se nenudíte, prostě parádní holčičí záležitost a Isla Fisher je neodolatelná:))



Oblíbený seriál? The Vampire Diaries

Miluju je a jsem jimi posedlá. End of a story :D



Takže to byly moji favorité za měsíc říjen a já se těším na ty vaše!!

Krásný den :-*



32 komentářů:

  1. V kine som bola, skvelá oddychovka a herečky nabité sexepilom ! YC by ťa mali platiť :) Idem si konečne jednu kupiť, len na tvoje odporúčanie ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YC mají opravdu nádherné vůně, můžeš třeba zkusit i vosky, nebo menší svíčky. Je naprostá pravda, že klasické velké, jsou hodně drahé :( Úžasné, užila sis kino stejně jako já:))

      Vymazat
  2. Skvělé výrobky! Makrónkové řadě jsem odolala, nějak se mi úplně netrefila do vkusu. Jinak ten lak Sally Hansen, co je vlevo, jsem měla taky, je opravdu super :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky od Sally skvěle drží, mám je moc ráda:) Já jsem osobně čekala od makrónek trošku jiné vůně, ale není to zlé:) Je to i tím, že jak vidím nějakou novinku, hned mám potřebu ji vyzkoušet:)

      Vymazat
  3. Yankee Candle is the best! Minimálně na českém trhu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně:) Moc me mrzí, že v Česku není Bath&Body Works, mají svíčky hodně podobné YC a jejich ceny jsou o něco nižší:)

      Vymazat
  4. ta pěna musí nádherně vonět! a Balea sprcháč mám taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní super! V předchozích letech míval na zimu avon nejrůznější pěny s vůní mandarinky, skořice, hřebíčku...to bylo ještě lepší, ale nedá se nic dělat:)

      Vymazat
  5. OMG, jsem beautymanners addict! :D <3
    Máme rády dost stejných věcí. O:) Na ten film teda musím s kámoškou zajít! Díky za tipy :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně u tvého blogu Miinko!!! Děkuju moc za pochvalu :-*

      Vymazat
  6. Pěny od Avonu jsou boží. Nejradši jsem měla jejich melounovou,ale už hrozně dlouho v nabídce nebyla :( YC jsou nejlepšejší! :)
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YC jsou báječné! Jak u jsem tady někde psala, škoda, že u nás není k dostání Bath&Body works, protože tam mají tak úúúúúžasné vůně :-*

      Vymazat
  7. Ten drdol se ti moc povedl :)
    Baleu bych chtěla vyzkoušet, bohužel k ní nemám přístup :(
    A děkuju za tip na film, určitě kouknu, protože Isla Fisher byla v Confessions of shopaholic naprosto dokonalá! :) Jedna z nejsympatičtějších hereček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :)) Když čtu shopaholic knížky, vždycky si vybavím právě jí. :)

      Vymazat
    2. Isla je úplně boží, neumím si ji snad ani představit v nějaké vážnější roli:) Prostě krásná závislačka na nakupování!!

      Vymazat
  8. Panejo, ty lesky jsou nádherný! Obzvlášť ten červený, ale jo, jsou to zajímavé barvy. To máš pravdu :)
    Pěkný článek, hezky jsi to napsala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Lesky jsou vážně výborné, mají v nabídce hrozně zajímavé odstíny!

      Vymazat
  9. Úžasné věci!<3 Ten balzám od Avonu mám taky a nedám na něj dopustit:) Stejně jako na stíny od Maybelline:) A holky na tahu jsem v kině nějak promeškala, chtěla jsem na ně jít zítra do kina, ale zjistila jsem, že už je nedávají:-( Ale upíříma deníkama jsem taky posedlá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás hráli Holky na tahu jen strašně krátce! Tolik blbostí hrají dva měsíce a dobrou komedii jen takovou chviličku :(

      Vymazat
  10. Jooo tyhle malé svíčky YC jsou super a přesně jak píšeš člověk jich takhle může vyzkoušet více :) Mamka mi zrovna tenhle týden říkala, že prý v OBI mají velký stojan a velký výběr svíček, vosků YC :))) tak to tam chci tenhle týden jít obhlédnout .... jinak mě hrozně lákají ty lesky Dermacol :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě teď pár těch menších svíček objednala přes internet a nemůžu se dočkat jak je zapálím:)) Jsem svíčkový maniak:))

      Vymazat
  11. Ten drdol vypada uzasne!!!Uz aby mi dorostly vlasy a pak nebudu nosit uz nic jineho:)
    Mas moc krasny blog...hned se hlasim mezi tve followery:)

    Jana
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem hrozně ráda, že se ti tady u mě líbí:))) Drdol je skvělá věc, ohromně praktické!

      Vymazat
  12. Paráda...chytla jsem tu nákupní náladu. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře:))) Za chvíli už vánoční nákupy!!!

      Vymazat
  13. moc krásný blog máš, ten donut na drdol bych potřebovala :) musím ho někde sehnat až pojedu nakupovat :) dělám si drdol často.. do práce a tak.. je to pohodlný a vypadá to moc hezky jak ty sama řikáš :) jsem tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá giveaway a budu moc ráda když se také staneš mojí followerkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasné, moc ráda se k tobě samozřejmě podívám!!! Follow <3

      Vymazat
  14. Donut je super věc. Ale co mám zase prodloužené delší vlasy, než obvykle, tak mi to nejde na vlasech vytvořit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nosím poměrně často vlásky clip-in a s těmi mi to taky nejde vytvořit. Ty vlasy hrozně ztěžknou a nemá šanci do udržet :D

      Vymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat