sobota 23. února 2013

L'OREAL NUDE MAGIQUE BB CREAM


Hey guys!

Krásný zasněžený sobotní večer <3

Užíváte si zimní pohodu na horách, nebo odpočíváte doma? 

Už nějakou dobu jsme tady neměli žádnou recenzi, proto dnes přináším review na opravdu zajímavý produkt. Jedná se relativní novinky L'oreal - Nude Magique BB Cream. 

Ano, BB senzace jsou momentálně všude kolem nás, každá kosmetická společnost přišla v posledních měsících na trh se svou vlastní verzí BB creamu. Nutno dodat, že některé značky pouze oblékly své tónovací krémy do nového kabátu....Co já osobně požaduji od BB, je rozumné krytí a dobrá výdrž.

PRODUKT

Co mě zaujalo na Nude Magique byla rozhodně jeho bílá barva. Zpočátku může někoho vylekat, ale právě v tom spočívá celá zázračná technologie. Krém obsahuje pigmenty, které se přizpůsobí tónu vaší pleti a dokonale ji sjednotí.

APLIKACE

Krém má velice příjemnou konzistenci a dobře se roztírá. Nanáším jej prsty, protože u BB je podle mě dobré využít teplo vašich rukou, pro dokonale vstřebání do pokožky. Ihned po rozetření je příjemně "suchý", což oceňuji, protože mám kombinovanou pleť a mastnější příipravky nedělají dobrotu.

KRYTÍ

Krytí má u mě nejvíce hvězdiček, protože poskytne pleti opravdu solidní základnu. Dodá barvu a zakryje drobné nedostatky, dokonce si docela dobře poradí i s kruhy pod očima. Pokud nemáte v danou chvíli nějaké větší problémy s pletí, není nutné ani používat korektor. Je opravdu velmi lehký a přes den jej na sobě necítíte.

ODSTÍNY

Z těch jsem měla největší obavy, protože právě úzká škála odstínů je v českých drogériích můj největší problém. Tento BB nabízí dva odstíny - pro světlou pleť a pro medium pleť. Mám medium a byla jsem nesmírně překvapená. Pigmenty přizpůsobující se pleti skutečně odvádí dobrou práci, protože mám tvář dokonale sjednocenou. A to i když jsem hodně opálená. Z barev tedy nemusíte mít strach, BB vám vytvoří tu vaši ideální.

VÝDRŽ

Nude Magique byl podroben mojí obvyklé zatěžkávací zkoušce - 12-ti hodinové směně v práci. Nemám výhrady, zhruba 2x za tu dobu jsem přepudrovala t-zónu, což si myslím je velmi slušné skóre.






S výsledkem jsem naprosto spokojená a zatím je to pro mě nejlepší BB Cream na trhu, co se týká drogérie. Dobře kryje, výborně zasychá a sedí mi odstín. Je na něj spolehnutí a pokud máte v pořádku pleť, není potřeba korektor ani silný pudr.

Pokud byste chtěli, můžu udělat článek, kde srovnám BB creamy. Zatím jsem vyzkoušela Garnier, Dermacol, Rimmel, Maybelline.  Dejte mi vědět do komentářů :)

Tady je Nude Magique BB Cream na mě.



41 komentářů:

  1. Super článek Natálko. Asi zatím nejlepší recenze na tenhle konkrétní BB kterou jsem četla... Krásně přehledně napsané. Určitě srovnání udělej, zajímalo by mě, jestli se budeme v názorech shodovat. Mimochodem, jsi ohromná kočka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Janičko <3 Určitě srovnání udělám, BB je teď velké téma, takže myslím, že to nebude od věci. Zatím jsem s L'orealem opravdu nejvíc spokojená :)

      Vymazat
  2. Recenze je super docela jsi mě navnadila na nákup :) Mám teda někdy občas pupínky a a taky chodim do ssolárka a skoro všechny BB cremy mi pleť děsně mastily :/ A musím souhlasit jsi nádherná...:) Hrozně by mě zajímalo tvé obočí máš pernamentní make-up??? A vlásky jak se o ně staráš a jak často chodíš na barvení?? Nežloutnou ti?? Potešila by mě tvá odpověď a nebo článek :) díky Nela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za kompliment Nelinko :)) Nene, obočí si sama dokresluju každý den tužkou, měla bych udělat článek o obočí, už se mě na to ptalo hodně slečen... A o vlasech nejspíš také:) Chodím ke kadeřnici cca každých 5-6 týdnů, protože mě barví platinovou blond a tam jsou odrosty vidět okamžitě. Nepoužívám nijak extra drahé produkty, moc jsem si teď oblíbila přípravky s makadamovým olejem. Článek bude co nejdříve:)

      Vymazat
  3. okukuju ho už dlouho, láká mě moc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, jsem s ním moc spokojená a to jsem co se týká BB hodně vybíravá:))))

      Vymazat
  4. Krásná recenze Nat..chci ho hrozně vyzkoušet, ale všude čtu špatné recenze..takže asi nezbývá nic jiného než ho vyzkoušet:)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaaaj opravdu? Možná to je opravdu člověk od člověka, mě vyhovuje, že je malinko sušší, takže naopak někomu se suchou pletí může dělat zle...Vím že na youtube si jej moc chválila DulceCandy. Asi opravdu nejlepší vyzkoušet na vlastní kůži:)

      Vymazat
  5. Vypadá na tobě strašně hezky, už jsem jednu recenzi četla, tak mám více názorů.
    Jen nevím ,jaký bych si vybrala odstín, když ty jsi hodně opálená a já vůbec, ale přesto jsem od Dermacolu i Garnier používala vždycky nejmavší odstín...
    A srovnání BB creamů mě mooc zajímá!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělám srovnání:) U BB jsou ty odstíny docela problém, například Garnier je u mě úplně bez šance, vše světlé :(

      Vymazat
  6. Přemýšlela jsem, že ho vyzkouším:) Asi jsem k tomu právě dostala důvod:) vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat jestli máš rty zvětšené, nebo přírodní? Popřípadě jakou metodou, děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtíky mám svoje přírodní:) Myslím, že velkou zásluhu na tom objemu mají tělové odstíny, které nosím. Lehce rty obtáhnu světlounce hnědou konturkou a vyplním bude nude leskem nebo rtěnkou. Mám moc ráda rtěnku Nude Delight od Rimmel.

      Vymazat
  8. Taky jsem na nej koukala ale BB kremum uz moc neverim, hlavne ne tomu od Garnieru, mela jsem flekatou oranzovohnedou usmudlanou plet a uz nikdy vic:D Ale tenhle nevypada spatne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier mi taky vůbec neseděl! Co se týká BB, jsem celkem skeptická, protože většinou když se líčím, tak si dám klasický make-up a když se nelíčím, tak si prostě nedám žádný..Ale tento mě opravdu příjemně překvapil, nosím jej hlavně do práce:)

      Vymazat
  9. Si krásna!! Máš úplne dokonalú pleť, závidím:) ty ani žiaden mejkap ani bbkrém nepotrebuješ:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Je pravda, že s pletí nemám příliš problémy, to ke mě byla příroda hodná:)

      Vymazat
  10. noo ja som vyskúšala vzorku. všetko super, vôňa, krytie, konzistencia úplne nádherná, pocit na pleti perfektný, ale na mňa bohužiaľ straaaaaaaaaašne tmavý a hlavne oranžový :( ak by dali svetlejší odtieň, okamžite ho pôjdem kúpiť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velká škoda, ty odstíny jsou někdy velký problém :(

      Vymazat
  11. Vypadá hezky, moc ti to sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá fakt pěkně :)
    A ty jsi koooča!! :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Nat, taky mám tento BB a nemohu říct křivého slova proti němu !!! Můžu se zeptat, kolik si ho tak dáváš ? převeďme to např na měrnou jednotku "kapky" :DD jestli na celý tvůj obličej je ho potřeba mnoho, at mohu srovnat :) díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To množství co mám na ruce, tak zhruba krát 3. Na čelo a obě tváře + malinko na bradu. Není jej potřeba moc :)

      Vymazat
  14. Vlasy máš opravdu luxusní! Téhle barvy bych také jednou chtěla docílit:( bohužel se už roky nedaří. Momentálně regeneruji co to jen jde, abych je v létě měla po "pas" :D takže odstín vlasů mám příšernej, takovej ten "přírodní blond" jak jsem se vzdala melírů, přelivů...

    Nat, myslíš, že na docílení takového odstínu jsou lepší melíry nebo barva? Přírodní barvu mám takovou hodně špinavou blond, ale ať se snažím jak to jen jde, vždycky mám takové ty zlaté odlesky:/ A myslíš, že se tahle studená blond, hodí k hodně světlé pleti?
    Jinak se také přidávám s prosbičkou o článek o Tvých vlasech:)Zajímalo by mě, jak o ně pečuješ, jestli "zobeš" nějaké vitamíny, jaké používáš masky, zábaly, jestli se Ti po melírech netřepí konečky ...:)

    Verr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o vlasech bude určitě co nejdříve, zkusím příští týden:) Co se týká barvy...několik let jsem měla silný melír a teď mám asi půl roku barvu. Kadeřnice mě barví L'orealem, můžu ti zjistit odstín. Podle mě bys měla docílit této barvičky poměrně snadno, protože já mám vlasy úplně tmavě hnědé a stačilo 3x přebarvit. I když jsem nosívala melír, měla jsem barvu hodně podobnou této. Zkus třeba použít stříbrný šampon, to také pomáhá.

      K tomu odstínu pleti...Určitě se hodí platinová blond i ke světlé pleti. Jen bych vždy trošku zvýraznila alespoň obočí, zdravíčka a řasy:)

      Vymazat
    2. Moc děkuji za Tvou odpověď! Na článek se už teď těším:) Za odstín barvy bych byla moc vděčná :)) Stříbrnej šampon taky právě používám, měla jsem jak dražší, tak i ten z DM a nic:(

      Verr

      Vymazat
    3. Taky bych chtela co nejsvetlejsi odstin, nemusela bych hned mit jako ty ale urcite svetlejsi. A kdyz jdu ke kadernici na meliry aby mi to zesvetlila tak mi rekne ze mi udela jen odrosty a moc to zesvetlovat nebude aby mi neznicila vlasy:/ To me vzdycky vytaci jsou to moje vlasy a ji to muze byt jedno:D Hlavne se mi ty meliry hned vymyji:/ Nemas nejakej tip na dobrou drogerkovou barvu ktera fakt chytne? Jednou jsem si takhle hlavu zkousela barvit a chytlo mi to do zrzava a nebo do zluta:D:/

      Vymazat
  15. Mám doma jeho vzoreček, který byl v nějaké časopise. Ale od vyzkoušení mě odrazovaly negativní recenze, ta Tvoje je snad první, kde se tento BB chválí. Co nejdříve vzorek vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem překvapená, že na tento BB nebyly dobré recenze, protože mě opravdu hned sedl a ze všech BB mi vyhovuje nejvíc:) Ale opravdu asi záleží na typu pleti atd. Za zkoušku nic nedáš :)

      Vymazat
  16. Jsi krásná!!! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Máš úžasné vlasy! Ta barva je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Láká mě ale mám výrazné kruhy pod očima a potřebuji spíš střední krytí, bála bych se, že mi nic nezakryje. Nemáš někde fotku jakou máš pleť bez makeupu? Bez ní to je na prd. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  19. Sedí ti vážně senzačně! :) Já jsem měla vzoreček a jelikož jsem velmi bledá, tento BB na mě byl bohužel šíleně tmavý i v tom světlejším odstínu :/

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ho také a po té tvé recenzi bych si ho klidně koupila znovu :))
    Krásný blog. Přidávám se mezi čtenáře.
    www.neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá to dobře, možná trošičku oranžově, ale to bude asi fotkou .-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to bude světlem,ale musím říct, že i sama o sobě mám takový nádech pleti. BB se opravdu přizpůsobí, takže na někom, kdo nemá takový podtón, nebude tak do oranžova:)

      Vymazat
  22. máš pravdu, tento BB cream dostal aj mňa... Petra

    OdpovědětVymazat
  23. taky ho zbožňuju.. nikdy by mě nenapadlo si takový BB koupit,,ale zkusila jsem vzorek co byl v časopise a na druhý den pro něj hned letěla..:))) *

    OdpovědětVymazat