úterý 13. srpna 2013

CORAL COMBO + OOTN



Hey guys!!!!

V první řadě se omlouvám za mírné flákání blogu, ke kterému jsem ale měla své důvody. Konečně jsem si udělala řidičák! Opravdu mi spadl kámen ze srdce, protože jsem trávila celé dny u online testů a připadala si jako před maturitou. Naštěstí to proběhlo úspěšně. BTW, udělala jsem řidičák ve stejný den jako Kylie Jenner, jak jsem zjistila na jejím twitteru:)

Alek věci. Dnes je to o mé oblíbené korálové kombinaci, kterou si poslední dobou hodně užívám. Mám ráda výrazné rty, ale mám pocit, že rudá rtěnka je prostě záležitostí podzimu a zimy a teď je třeba využít barviček do oranžova a korálova. Rtěnku Bourjois číslo 11 z limitované letní kolekce už určitě znáte, zmiňovala jsem ji už mockrát ve svých oblíbenostech. Tu doplním BB leskem Bourjois v oranžové barvě, který mi připadá sytý skoro jako tekutá rtěnka, takže dobře drží a rtěnku zafixuje na rtech. Potom už jen doladím lícní kosti korálovou tvářenkou. Tahle je úplně random, není to žádná značka, koupila jsem ji náhodně, ale má lepší pigmentaci než tvářenky od YSL :)






Plus, mám pro vás OOTN, ve kterém jsem vyrazila v pátek večer. 

Overal : Sisley
Sandálky : CCC
Kabelka : LV
Hodinky : ASOS
Náramek : random e-shop
Náušnice : H&M









P.S. Už na vás taky lehce přichází podzim? Včera večer už jsem projížděla internet a pátrala po kožešinových vestičkách :(

38 komentářů:

  1. Panečku, to je kočka!!! O tvářence ani nemluvím... ♥ :-* Nádherné, pokochala jsem se!

    OdpovědětVymazat
  2. jsi tak krásná ! NA tobě ty výrazné rtěnky vypadají úžasně ! Já se na podzim těším, jen mi bude chybět koupání v bazénu a tak a tak :((

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší. Ta rtěnka má nadhernou barvu. Škoda, že já osobně se na to neodvážím, vůbec se v tom necítím :(

    OdpovědětVymazat
  4. veeeľka fešanda :)))) vyzeráš super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná jsi Nat ;) Takové rtěnky tvým rtům velmi lichotí :P

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k řidičáku ...:) moc ti to slušelo :) na mě jde podzim také ale hlavně jetsli nejdes nějakiu krásnoi kožesinouvou vestu poděl se prosím...já uz oěknou sháněla minulej rok a a nic :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty sandálky!!!! Já teda miluju léto a snažím se vychutnat každý okamžik...ale...je pravda, že už jsem se včera koukala na nabídku svetříků, haha :). A gratulace k řidičáku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší ! Jsi fakt krásná ;) A korálové barvičky v létě to nejlepší! Sandálky jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak kozesinove vesticky, na ty nesmim zapomenout :) .. Ja nejak leto neprozivam, jsem od rana do vecera v praci a o vikendu nemam nejak energii jit na koupak, tak se jen denne modlim, at je prijtelne a ja se neskvarim v tramvaji :D

    OdpovědětVymazat
  10. Blahopřeji k řidičáku!
    Na můj vkus je celkové líčení moc výrazné, ale to jsi prostě Ty. :)
    Korálové rty jsou úžasné a moc ti sluší!

    BTW perfektní doplňky!!!

    OdpovědětVymazat
  11. S tym podzimom mas pravdu...dnes som sa bola poflakat doobedu v obchodoch a normalne som mala chut nakupovat kotnikove cizmicky :D

    OdpovědětVymazat
  12. Korálová ti strašne pristane!:)
    A veru podzim...už mám kúpenú bundičku,blíži sa to :D

    OdpovědětVymazat
  13. moc ti to sluší :) gratuluji k autoškole, řidičák se v dnešní době hodí ;) na ty botky jsem koukala v obchodě, vypadají krásně

    Nicol

    OdpovědětVymazat
  14. krutý!!fakt ti to sekne..a ty botičky :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Natalko ono je jedno co si obliknes, nebo použijes za sminky, vzdy budes nejkrásnější:-*

    OdpovědětVymazat
  16. To tvé líčení!! Nádhera!! :))
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  17. jsi nádherná:) a gratuluji k řidičáku :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná jsi!:) Tahle kombinace Ti hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluju k řidičáku, já si ho dělala v červenci a jsem ráda, že už je to za mnou =))
    Líčení je perfektní a celkově ti to moc sluší =))
    Na mě už jde taky podzim, už jsem si koupila pár věcí ve vínových a burgundy barvách, tyhle barvičky mi k podzimu sedí nejlépe =))

    miss-inly.tumblr.com

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluju k řidičáku, já si ho dělala v červenci a jsem moc ráda, že už je to za mnou =))
    Líčení je perfektní a celkově ti to moc sluší =))
    Na mě už jde taky podzim, koupila jsem si pár věcí ve vínových a burgundy barvách, tyhle barvičky jdou podle mě k podzimu nejlépe =))

    miss-inly.tumblr.com

    OdpovědětVymazat
  21. Naty, tobě to výrazné líčení moc sluší, je to naprostá bomba :)
    A vítám tě mezi námi řidičkami :)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem patrala. Nasla si něco? :/

    OdpovědětVymazat
  23. Páni ! Jsi neskutečná kočka :* :o))
    můžu se zeptat, už nemáš ten hněďounký přeliv cos měla?

    OdpovědětVymazat
  24. Na prvej foto sa ti neodplepuju mihalnice? :)

    OdpovědětVymazat
  25. Máš nádhernou pleť! A outfit perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, na FB máš naprosto perfektní party šaty flitrované..hodíš je na blog? :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Koupila sem si podle tebe ten úžasný lak č. 17 od Golden Rose a vůbec, ale opravdu vůbec to není on :-( je to obyčejný růžový lak, vyloženě škaredý :-(

    OdpovědětVymazat
  28. Neodlepuji se ti na první fotce rasy?

    OdpovědětVymazat
  29. Naty vypadas skvele,fakt luxus:-).

    Gratuluji k ridicaku,ja jsem zrovna dneska byla delat testy a samozrejme pri mym stesti jsem mela o jednu chybu navic takze muzu to jit delat znova a uz zacinam pochybovat,ze ten ridicak nekdy udelam,ziju v Belgii,tady je to o hodne tezsi nez v CR,navic v holandstine takze super:-(.Kdybych porad jeste zila v Brne tak by mi to ani tak nevadilo,ze ridicak nemam,to jsem si vzdycky vzala autobus nebo tramvaj ale tady to nejde,budto kolo nebo auto no a jezdite v desti nebo v mrazech na kole,ze takze mne nic jinyho nez si ridicak udelat nezbyva,uz si tady pripadam jak nejakej magor a proklynam se,ze jsem si ho neudelala uz davno v CR,mimochodem mne je 26 takze to je docela hanba...

    Jo a podzim uplne se netesim uz jenom proto,ze je to obdobi deste a pokud jeste nebudu mit ridicak tak muzu nakupovat tak akorat plastenku a gumaky:-))) i kdyz takovy stylovy hunter bych poridit mohla:-).

    Jinak by byl super nejakej clanek trendu pro tento podzim a co si hodlas poridit ty:-).

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, mohla bych se tě prosím tě zeptat, ty pracuješ v butiku že? Je to dobrá práce? naučí se člověk práci s podkladnou, cenit věci atd? Je to bez problému otevírat, zavírat obchod atd.? :-)

    OdpovědětVymazat
  31. jaky je byt luxusni spolecnici?

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to je vážně fajn, gratuluju k řidičáku, já si budu muset ještě nějakou dobu na něj počkat :D
    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  33. Amazing outfit ;) Very beautiful colour this lipstick :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ty náušničky jsou nádherné !

    OdpovědětVymazat
  35. OOTN je skvělý. Líbí se mi ty boty!! :) Jsi nádherně nalíčená :) Paráda :)*

    OdpovědětVymazat