pondělí 5. srpna 2013

WHAT'S IN MY BEACH/POOL BAG?



Hey guys!!!!

Když jsem se dnes dopoledne slunila u bazénu, napadnul mě naprosto logický článek pro tato tropická vedra. What's in my beach bag??? Nevím jak vy, ale mě strašně baví dívat se lidem prostřednictvím internetu do kabelek, skříní, nákupních tašek, pokojíčků... Negativní stránka je, že mě tohle šmírování cizích věcí hodně inspiruje k nákupům a to není dobré. Nečekejte nějaké velké překvapení, myslím, že obsahy plážových tašek jsou si hodně podobné. Jdeme na to :)


Začínáme originálně plavkami! Tyhle jsem si koupila před pár dny v H&M a úplně je zbožňuju. Celkově mám ráda monokiny. Většina lidí si pod "jednodílnými" plavkami představí buď sportovkyně nebo ženy v letech, ale dnes jsou k dostání opravdu nádherné originální monokiny s rafinovanými průstřihy a vším možným. Beru si je tehdy, když neplánuju být na slunci moc dlouho, přece jen, opalování je s nimi malinko komplikované:)







Sandálky, žabky, prostě cokoliv jednoduchého na obutí. Konkrétně tento pár třpytivých sandálků tahám skoro pořád už půlku léta a moc mě mrzí, že jsem zaváhala a nekoupila si je ve více barvách. K bazénu ráda nosím i žabky Melissky.




Na plavky většinou nosím kraťásky nebo tuniku. Ráda přes sebe něco přehodím, například když jdeme jíst a podobně. Nic složitého ani přenádherného, jelikož se počítá s tím, že kousky skončí mokré a od chlóru. Btw, tyto jsou z Calzedonie, jako skoro všechny moje kraťásky.




Bez slunečních brýlí ani ránu, moje oči jsou na slunce hodně háklivé, takže si brýlé nechávám i při opalování i do vody. Čím větší, tím lepší.





Sprej na opalování Sephora, jednoduše se nanáší a krásně voní. Krémy nepoužívám vůbec, jen spreje nebo oleje. Krásně se na slunci lesknou :) UV sprej na vlasy Balea, nejsem si jista, jestli opravdu poskytuje nějakou velkou ochranu, ale pro dobrý pocit si jej vždy nastříkám. Krém na ruce je moje must-have vždy a všude, voda mě hodně vysušuje, takže mažu a mažu.




Cokoliv hydratačního na rty. Jsem teď blázen do balzámů SYX, takže vždy nějaký do tašky přihodím a opravdu pravidelně používám. Když si vzpomenu, dodám trochu barvy pomocí Chubby Stick od Clinique, ale to se nestává moc často:)





Vlhčené ubrousky a parfém nevyndávám z tašky po celý rok ať jdu kamkoliv. Používám teď Peace Love Juicy od Juicy Couture, hodně mi symbolizuje léto, tak jej chci vypoužívat ještě před podzimem. Ubrousky Balea si většinou i odličuju (protože jsem líná) a svoji práci plní bez problému.




Antibakteriální gel by neměl chybět v žádné kabelce, zvykla jsem si jej používat opravdu často. Je škoda že v drogériích nevidím žádné "příchutě", co takhle se inspirovat Bath&Body Works hmm?? Tento růžový mi vyhovuje, protože nemá ten silný "antibakteriální" zápach, koupila jsem jej v Rossmannu. Nebo si sem tam objednám voňavé od ELF.





Pokud zrovna nejsem ve vodě, mám sluchátka v uších, bez hudby se u bazénu prostě neobejdu. Hádejte co mám v čele playlistu...oh yaaa, Best song evaaaa. Poslouchám teď pořád dokola nové album Demi Lovato. Zůstávám v hudbě teenager a vůbec se za to nestydím:)





Časopisy přicházejí na řadu, když začne slábnout baterka v telefonu. Klasika v podobě Cosma, InStylu a podobně. Žádné složité čtení, obdivuju ty, kteří u moře a bazénů přečtou celé knihy, já se vůbec nesoustředím. A samozřejmě ručník!!




Máte vy ve svých plážových taškách něco co jsem nezmínila? A dejte mi vědět do komentářů svůj nejoblíbenější letní song :)

25 komentářů:

  1. Pěkný článek, taky mě moc baví koukat, co mají ostatní na blogerky v taškách:D
    Máme to hodně podobné, já jen nosím navíc nějaké tělové mléko, protože suché ruce nemám, ale chlor mi vysušuje hlavně nohy, takže se musím často mazat.
    Jinak ještě mám s sebou Tangle Teezer a gumičku a plavky na převlečení:)
    Plavky jsou nádherné, monokiny se mi moc líbí, ale nenosím je takhle na pláž nebo k moři, protože se potřebuju opalovat:D Takže spíš tak až přijdeme třeba z pláže, tak si obleču a k tomu kraťasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monokiny jsou na opalování nepraktické, taky je nosím je občas:) Holt v tomto jsou bikini nenahraditelné:)

      Vymazat
  2. Taky jsem závislá na hudbě, skvěle se u toho odreaguji :) A klidně buď teenager! Sice mě to šílenství kolem One Direction nechává chladnou, ale zase si ujíždím na The Wanted, tak jsem asi taky teenager :))) Jinak to mám asi podobné, ještě si přibalím kšiltovku, kdybych už měla podezřený na úpal haha. Moc pěkný článek, taky jsem "šmírák" haha))*
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on WordPress
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on Blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, Walks Like Rihanna se jen tak z hlavy nedostane:)))Vidíš, kšiltovka je rozumný nápad, já už od dětství vždycky "něco na hlavu" zapomínala:)

      Vymazat
    2. Přesně tuhle písničku mám na mysli :))) Boží!

      Vymazat
  3. Nosím si sebou téměř to samé :) Máš moc krásné plavky! Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. jsme holky zvědavé, také mám ráda tyto články :)
    já s sebou jen nenosím žádné parfémy, místo časopisů nosím knížku jelikož jsem snad nikdy žádný celý časopis nepřečetla, vždy jen prolistovala a prohlédla fotky a tak jsem si možná už rok časopis nekoupila :D

    tvoje články jsou super,takové svěží a čtivé, vždy se nemůžu dočkat nového :*

    Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti tady líbí:)) Zakládám si na zářivých fotečkách a pozitivní náladě :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Já taky:))) Letos to bohužel vypadá pouze na bazén:))

      Vymazat
  6. Jak ty děláš, že máš vždycky fotky, z kterých jde radost:DD:)) A hlavně touha po nákupech:/:D Díky tvému blogu jsem o několik tisíc lehčí:D Vždy u tebe něco vidím, a chci to taky:D Jinak jednodílné plavky se mi moc líbí, ale nekoupila bych si je z důvodu toho opalování:/ Vždy si kupuju co nejjednoduší, nejlépe jen vršek přes prsa a bez ramínek a samozřejmně spoedek no:D:)) Pěkný článek:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mam stejne pouzdro se sovickou na Iphone :) je skvelej

    OdpovědětVymazat
  8. v tašce ted už nosím všechno jenom pro mého syna :) takže nejkaý časopis na to mužu uplně zapomenout opalovaci krém taky nepoužívám jsem ve stínu no a pak si vlezu do solárka jsem blázen :D a to pouzdro je dokonalé taky bych nějaké chtěla..te´d jsem viděla od MK ale je jen na Iphone :/ tvuj blog je super instagram nemám ale koukám na tebe protože ten je uplně nejlepší :) A MUJ OBLIBENÝ SONG JE TED ASI MICKEYHO CLUBIK :) ten u nás jede :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nat, nenapadlo tě natáčet videa??? :)) Vždycky z tvých článků sílí takové nadšení a energie, že bych tě takovou chtěla vidět a mluvit i ve videu, bylo by to fajn oživení blogu - a Whats in my purse video/článek by byl taky fajn (celoroční nebo podzimní "edice", léta už mám dost, takové tropy jsou pro mě utrpením :D) ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Všimla jsem si, že často posloucháš celá alba Demi Lovato, tak jsem si na to vzpomněla a pustila si ho taky. A zrovna nejsem velká fanynka DL, no, a teď ho mám puštěný asi po 3. za sebou. :D Můžu se zeptat, jaká písnička je tvá nejoblíbenější? Mně se hrozně líbí Nightingale a Two pieces :) Ale fakt jsem byla překvapená, jak jsou všechny písničky chytlavé. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja to mám podobne, len keď som pri mori, mám so sobou aj nejaký štýlový klobúk. Veľa ľudí to nechápe, ale tiež so sebou nosím rúž alebo lesk. Radšej rúž, lebo aj v bazéne chcem vyzerať dobre a keďže vtedy si veľa mejkapu nedávam, výrazné pery to istia. A ešte korektor, bez neho ani na krok :)

    OdpovědětVymazat
  12. cosmopolitan je hrozný časák přijde mi, že píšou o hovadinách jinak tvé člány mám ráda vždy je čtu mezi prvními

    OdpovědětVymazat
  13. Sovička je dokonalá! A moc se mi líbí tvoje botky.

    OdpovědětVymazat
  14. Kočky, kde seženu takovouhle sovičku? Mám Samsung Galaxy S3 mini a myslím, že ji musím mít... :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Taky uplně ujíždím na novém albu Demi Lovato a samozřejmě také na Best song ever od 1D :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty plavky jsou krásné, ale na opalování asi nic moc. Krém na ruce je taky moje must-have, nesnáším suché ruce a nehty, hlavně od chlóru nebo soli.

    OdpovědětVymazat
  17. tyhle články mám taky hrozně ráda!:) plavky jsou krásné a hudbu posloucháme stejnou a taky se za ní vůbec nestydím:)

    OdpovědětVymazat