neděle 15. září 2013

FALL BACK TO SCHOOL GIVEAWAY WINNER

Hey guys:))

Všem moc moc moc děkuji za účast v giveaway a skvělé komentáře, přísahám, že jsem poctivě prošla úplně každý. Nejraději bych vás obdarovala všechny, ale baliček je bohužel jen jeden a jeho vítězka je......

Biancaprincipesssa !!!!

Svou obrovskou účastí jste mě ale ujistily v tom, že další giveaway na sebe nenechá dlouho čekat, protože jste prostě úžasné čtenářky a jsem šťastná, že vás mám. Balíčků bude více:) 

Děkuju <3

P.S. Vítězce jsem už psala info email

6 komentářů:

  1. Ahoj, rada by som ťa pozvala na GA o KEENWELL paletku očných tieňov :)všimla som si, že sa rada líčiš a máš rada i výraznejšie farby tak budem rada ak sa zapojíš

    http://mimslady.blogspot.sk/2013/09/giveaway-begins.html

    OdpovědětVymazat