pondělí 30. září 2013

SEPTEMBER FAVOURITES


Hey guys!!!

Krásný pondělní večer, ráno jsem na instagramu avizovala zářijové favourites a dokonce se mi je podařilo stihnout v termínu. Vždycky mám pocit, že na podzim je strašná spousta výborných novinek. Hlavně co se týká rtěnek, hned několik značek přichází se zbrusu novými nebo updatují ty starší, osvědčené. Jsem teď blázen do tmavých rtů! Začátek podzimu po mě symbolizuje lenivou a domácí atmosféru, více sleduju filmy a seríály a chci se konečně dostat k nějaké knížce. BTW, těšíte se na nové díly Pretty Little Liars? A ve stejný den začíná i Rawenswood!! Sooooo excited:)) Pohodlně se usaďte, dejte si kávičku nebo horkou čokoládu, dnes to bude malinko delší :)

YANKEE CANDLE

Nepamatuju si příliš favourites, kde by chyběla Yankee Candle. Jsem svíčkový maniak a příchod domů pro mě automaticky znamená zapálení svíčky, mám moc ráda provoněné místnosti. V září můj pokoj voněl po černých třešních a vůbec se nedivím, že tato vůně patří mezi YC bestseller. Chci brzy zkusit některou z novinek YC, opravdu toužím vědět, jak dokázali do svíčky vložit Listopadový déšť???


CHANEL LES BEIGES

Pudr od Chanelu byl mojí must-have už během léta a i s příchodem podzimu si drží svoji pozici. V létě jsem jej používala místo make-upu, protože jsem byla dost opálená. Teď, když propaguju pale skin trend, jej dávám klasicky na make-up. Nenechte se zmást, že odstín je příliš tmavý, pudr hodně splyne s pletí a dodá jí zdravou barvu. Má střední krytí a výborně drží. A důležitá věc - překrásně voní po ovoci:)



ALVERDE LIPSTICK 

Alverde je kosmetická značka, která mě vždycky nechávala docela chladnou. Mám od nich pár věcí a vůbec nejsou špatné, stíny jsou pigmentové, lesky držící....ale zkrátka do není taková "zábava" jako třeba Maybelline nebo Rimmel. Nedávno jsem ale zahlédla jejich podzimní kolekci nových rtěnek a zamilovala se do nich. Jsou matné! Tento podzim jsem posedlá matným make-upem (InStyle mi to požehnal). Tyto barvy jsou výborné pro slečny, které chtějí zkusit tmavší rty, ale ne extrémně. Vypadají na rtech velice pěkně, mají sametovou texturu, dobře drží a připadá mi, že maličko opticky zvětšují rty. První odstín od shora je 10, pod ním je 30 a jako poslední je 20.



STAY MATTE DUO

O tomto matném duu vzniknul samostatný článek, takže se nebudu příliš rozepisovat. Je to po Double Wearu ten nejlepší matný make-up, jaký jsem kdy měla. Vím, že v článku se ozvalo pár nesouhlasných komentářů, ale já opravdu říkám jen to, že vyhovuje mě. Někomu druhému nemusí absolutně sednout, to je v líčení normální, každý máme jiny typ pleti, která reaguje individuálně. Já jsem s ním maximálně spokojená, používám jej denně a momentálně jej míchám v True Match od Lorealu. Je to ideální "zmatňovač" pro každý make-up, stačí do vašeho oblíbeného make-upu přidat trochu tohoto a získáte matný finish. Pudr je jednička, neumím si bez něj představit život.


BRITNEY SPEARS MIDNIGHT FANTASY

Vůně od Britney Spears prostě nepatří mezi celebrití parfémy, které voní lacině a cítíte je dvě minuty. Mám doma klasickou Fantasy v růžovém flakonu a teď přes měsíc používám Midnight Fantasy, která je ještě silnější a sladší. Voní po třešních, vanilce, dřevě... Miluju její vůně a opravdu si za nimi stojím, protože na mě voní nádherně a vždy mi ji alespoň jednou denně někdo pochválí. Je to prostě slaďoučká paráda, moc doporučuji slečnám, co mají rády silné, sladké vůně.



AVON WINTER COCOON

Miluju tématické tělové přípravky od Avonu, na každé roční období vymyslí nové "příchutě" a mě to strašně baví. Tento krémový sprcháč voní velice jemně, taková lehoučká vanilka. Docela bych jej uvítala i ve formě tělového mléka, protože je to taková příjemná nenucená vůně.


SVĚT TRIČEK

Internetový obchod TRICKOVY.CZ 
byl natolik laskavý, že mi nabídnul vybrat si z jejich nabídky tričko na vyzkoušení. Nechala jsem stranou klasické legráckové motivy a sáhla po jednoduchém bílém kousku s fotkou Audrey. K džínám a černému saku jako stvořené. Neváhejte se podívat na jejich webové stránky.



GOLDEN ROSE & RIMMEL NAIL POLISHES

Laky na nehty Golden Rose už jsou taky v mých oblíbenostech takový malý evergreen. Tahle barva je úplně dokonalá, je to metalická červená a vždy, když se na ni podívám, vzpomenu si na upíry. Jako vždy, dokonale drží. Odstín 22. Moc se mi líbí nová řada Salon Pro od Rimmelu, pod kterou se podepsala one and only Kate Moss. Hlavně tmavší, podzimní odstíny jsou překrásné. Tmavě modrá je Rhythm & Blues and šedá Punk Rock. Také mají velmi dobrou výdrž a rychle zasychají.


Bible? Yes. Takto má vypadat módní magazín na úrovni, který toto číslo právem označuje za největší módní výdání vůbec. 650 stran toho nejlepšího pro letošní podzim a na titulce moje láska Kate Upton v rudých šatech. Když jsem nové vydání americké Elle držela v ruce, prožívala jsem módní extázi. Je to opravdu tlustá bichle a mám po večerech o zábavu postaráno. Co se týká ceny, kupovala jsem jej za 230,- a na samotném časopise je cena 4,99 dolarů, takže totožná cena jako Elle u nás.


A z nebe zpátky na zem. InStyle tleskám za super fall obálku s Drew a v Cosmu mě potěšila Isla, je tak sladká. Elle mě svojí titulkou nijak nenadchlo...čekala jsem trochu více rudé, možná nějakou tu kožešinu. V


MUSIC

Začínám věřit tomu, že Miley není polonahý blázen, ale zatraceně dobrá marketingová hráčka. Na její nahé video na demoliční kouli sice všichni hážou špínu, nicméně jí tím dopomohli k dalšímu zlomení Vevo rekordu, který doteď drželi 1D. Wrecking Ball je nádherný song, poslouchám jej každý den, je to úžasně procítěné a Miley i přes svoje aktuální šíleně excesy a pro mě dost nechutnou vizáž, zůstává excelentní zpěvačkou.

Tom Odell je taková Taylor Swift v kalhotách, jeho album Long Way Down je jedna velká zamilovaná melancholie. Pro mě dokonalá kulisa pro chladné večery. Hraje skvěle na piano, má zajímavý hlas a sám si píše hudbu i texty. Má to myšlenku, jeho hudba je osobní.

Miss Katy a její Roar mi zní v hlavě téměř pořád. Je to úžasná písnička a Katy je v klipu jako vždy dokonalost sama, je krásná a vtipná.

Robin Thicke, všimla jsem si jej víceméně až po jeho vystoupení s Miley na VMA a Blurred Lines je pěkně návykový song.


MOVIES

Chladné dny nahrávají kino průmyslu:))

Mortal Instruments, taková hezká pohádka. Je to něco mezi Twilight, Harrym Potterem, Hvězdnou bránou a Vampire Diaries. Tento druh filmů mám ráda, Oscara to sice asi nezíská, ale já byla spokojená. A herec Jamie Campbell Bower? Holy crap... Nikdy jsem nebyla na kostnané blonďáky s vizáží drogově závislých, ale on je taaaaak neskutečně sexy. Při jeho shirtless scéně jsem málem snědla plátno.

Grown Up's 2 a We're the Millers jsou skvělé komedie, což je vidět už podle hereckého obsazení. Jennifer Anniston má na svůj věk neskutečnou postavu, při jejím striptýzu jsem nestačila koukat!


Krásný večer!!!!

23 komentářů:

  1. To tričko nemá chybu ;) A na Yankee Candle sa už aj ja chystám :D
    O Rimmel lakoch som práve dnes robila recenziu ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/09/rimmel-salon-pro-lycra.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj aky odtien toho pudru pouzivas?

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto tvoje články mám strašně ráda, vždy mě inspiruješ se na něco podívat nebo poslechnout :).
    Jinak ta vůně od BS mě celkem láká podle tvého popisu, když jsme u těch zpěvaček, tak jsem měla vzorek vůně od Katy Perry Purr a ta mi moc pěkně voněla :).

    OdpovědětVymazat
  4. tvůj článek mě tak potěšil <3 ale zase mám chut nakupovat ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Britney mám v růžové verzi a totálně ji miluji, Salon Pro také :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásní favorité :) ten pudr od chanelu vypadá báječně O:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už by som aj na We ŕe the MIllers zabudla, musím si ich pozrieť :)

    Pozývam ťa na Giveaway - Rexona Maximum Protection - končí dnes večer dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, muzu se zeptat kam chodíš na nehty? Dekuji

    OdpovědětVymazat
  9. Jak já tyhle články miluji:-), vždy mě na něco nažhaví:-). Podzim je pro mě také symbol lenošení, čtení a sledování filmů a tak dále. Na nové PLL se už maximálně těším, patří prostě mezi mé Top seriály. Jinak ta vůně od Britney Spears vypadá hodně luxusně, určitě ji půjdu očuchat, takže moc děkuji za tip:-)*
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Vieš, ako som sa tešila na tvoj príspevok "favourites"? Takéto články mám veľmi rada, no obzvlášť tie tvoje. Páči sa mi milý štýl, akým píšeš :) Som rada, že si vyskúšala rúže Alverde, pretože chcem viac skúšať prírodnú dekoratívku, len jej zatiaľ veľmi neverím. A hoci ma obalmi viac odrádza, predsa len niečo vyskúšam. No a vďaka tebe u mňa snáď dostane šancu aj značka Rimmel...

    OdpovědětVymazat
  11. I já miluji svíčky YC, jen je škoda, že jsou tak drahé. A tričko s Audrey je super.

    OdpovědětVymazat
  12. k tomu parfemu od Britney si pujdu minimalne pricichnout, YC svicky mam v merku uz dlooouho ateda Miley jsem nikdy nemusela, a ted je to snad jeste horsi :D
    Chanel musi byt skvely, ja si chci poridit klasicky sypky :)

    OdpovědětVymazat
  13. k té svíčce jsem si nedávno čuchala a voní opravdu nádherně!:) rtěnky mají nádherné odstíny a parfém Britney taky musím očuchat:) Wreacking ball taky poslouchám denně! Je to úžasná písnička! Teď jsem se ještě zamilovala do acustic verze od Jamese Arthura:)

    OdpovědětVymazat
  14. Aho, kde si poridila us Elle?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V klasickém stánku, ale nemají jej všude. U nás ve městě vím jen o dvou, které vedou zahraniční časopisy.

      Vymazat
  15. Na PLL se neskutečně těším, stejně jako na The Originals a TVD =))
    O Stay matte make-upu přemýšlím, mám docela problém s mastnou pletí a zrovna mi současný make-up dochází. Že bych zkusila změnu? =)
    Parfémy Britney miluju (stejně jako veškerou její tvorbu), nedávno jsem si koupila Circus fantasy, který voní úžasně =))

    OdpovědětVymazat
  16. Vůni od Britney bych měla jít očichat, protože podle tvého popisu je přesně pro mě :D!

    OdpovědětVymazat
  17. hm, mě teda elle september issue hodně zklamalo..//.,,extrémně moc reklam a články o ničem,, slibovaných nej. kosmetických přípravků jsem si ani pořádně nevšimla..nuda..škoda

    OdpovědětVymazat
  18. podívej se na Miley: The Movement ;) taky jsem jí soudila, ale po shlédnutí jsem pochopila její ,,chování" resp. marektingov tah na který jí média a nejen ta skočila. jinak to Elle vypadá super!
    my si o takovém vydáí můžeme nechat jen zdát :( už mě unavuje jak cpou na obálky ty jejich údajné topmodelky....

    OdpovědětVymazat
  19. O kom se nemluví, ten je v šoubyznisu mrtvý. A nejsnažší cesta, jak zajistit, aby se o vás mluvilo, je prostě to se někde svlíknout. Zpěvaček jako ona je dvanáct do tuctu. Zlaté margetinové pravidlo říká, že "sex sells", bez kurvoidní image se o ní mluvit nebude.

    OdpovědětVymazat