úterý 5. listopadu 2013

MAYBELLINE AFFINIMAT FOUNDATION REVIEW

Hey guys!!

Je tady slibovaná recenze na novinku od Maybelline - AffiniMat, zmatňující make-up. Tato věcička by měla podle slov výrobce dokonale sjednotit a zmatnit pleť. Je určen pro kombinovanou až mastnou pleť a obsahuje ochranný faktor SPF 17. Když jsem jej poprvé zahlédla, byla jsem nesmírně nadšená, protože klasický Affinitone mám moc ráda a dobře mi sedí. Proto jsem od jeho matné verze čekala ještě lepší výsledek. Moc se omlouvám, že u této recenze schází fotka jak make-up vypadá na tváři, ale hned vám vysvětlím proč.




BALENÍ + STRUKTURA

Obal je bez problému, sice víc preferuju pumpičky, ale to je to nejmenší. Klasický obsah 30ml a provedení stejné jako u Affinitone, jen bílou barvu tady nahradila černá. Co se týká složení. Už na první pohled mě překvapilo, že je make-up tak vodnatý. Ve srovnání s ním je například Stay Matte od Rimmel několikanásobně hustší. Matující make-up by měl být tužší než klasický, protože je určen pro problematičtější pleť a musí toho více vydržet. Jsem odstín 24 Golden Beige. Pár z vás si všimlo, že je obsah nezvykle světlý. Je to tak, už přes 3 měsíce se neopaluju.

APLIKACE + KRYTÍ

K jeho nanesení jsem používala Powder Brush od Elf (Studio). To je můj nejosvědčenější způsob, krásně se jím make-up vklepe do pokožky. Roztíral se dobře, aby také ne, při jeho řídké konzistenci. Ale nastal velký problém. Krytí. Tento make-up má podle mě krytí hodné BB creamu. Nechápu, jak si může výrobce myslet, že takovýto produkt zakryje například akné. Nemožné. Nemám vůbec problematickou pleť a většinou korektor nepoužívám, ale tady jsem se s ním musela vyřádit. Affinimat má minimální krytí, určitě nic nezamaskuje a je vhodný tak maximálně na léto, kdy je člověk opálený, pleť je zdravá a nepotřebuje nic moc kamuflovat.

VÝDRŽ

I přes špatné krytí jsem stále dávala Affinimat šanci a když jsem použila korektor, pudr Stay Matte a trochu bronzeru, dopracovala jsem se k přijatelnému výsledku. Výdrž má dobrou, to musím pochválit, téměř celý den jsem na něj nemusela sáhnout. Na pleti jsem jej necítila, byl lehoučký a ani během několika hodin jsem se neleskla. Tady se projevily jeho zmatňující účinky a za ty tleskám.

HLAVNÍ PROBLÉM

Jak sami asi víte, nemám problematickou pleť, netrpím na akné a pupínek se mi udělá s bídou 2x do roka. Žádná líčidla, ani sebelevnější na mě nikdy nepůsobila špatně, mohla jsem si na sebe naplácat i motorový olej a nejspíš by mi nic neudělal. Stačily však 2 dny nošení Affinimat a osypala jsem se ve velkém stylu. Absolutně jsem to nechápala, moje pleť se na pohled rapidně zhoršila a to hned na několika místech. Věděla jsem přesně, že to způsobil make-up, protože všechny ostatní produkty na pleť používám už dlouho a je to zejména Bioderma. Okamžitě jsem jej přestala používat a moje pleť se vrátila během několika dnů do normálu. Proto jsem ani nestihla pořídit fotku, jelikož mám strach si jej znovu aplikovat.

Takže za mě tento make-up rozhodně ne, způsobil mi hodně velkou paseku a navíc mi vadí jeho nízké krytí. Toto je moje zkušenost. Samozřejmě musím zdůraznit, že třeba 90% z vás, bude tento make-up vyhovovat a budete si jej chválit. Já se s vámi dělím o své osobní zkušenosti a vůbec netvrdím, že je špatný, jen holt dělá špatně mě.

Snad budete mít lepší zkušenosti než já :-)

31 komentářů:

  1. tak ten si rozhodně nepořídím, mám tu starou verzi a ta je docela dobrá, i když taky jsem z ní nebyla úplně odvařená. ale super napsaná recenze!:)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Kryti ma dobry, ale musi se pouzit beauty blender nebo nejaka houbicka. Stetec rozhodne ne. Ja se z nej neosypala ani po tydennim noseni, ale moc me nezmatnil Leskla jsem si uz po par hodinach. A moc nevydrzel, za nejakych 6 hodin jsem na tvari skoro nic nemela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc na houbičky a blendery nejsem, ale vidím, že bych je měla používat častěji :-) Děkuji za tip:)

      Vymazat
  3. Ja zboznuju ten normalni a tenhle me nejak nelaka.

    OdpovědětVymazat
  4. Uff tak este dobre ze som si to precitala, lebo vcera som ho v drogerke videla a rozmyslala som nad nim :) No teraz uz asi nebudem :D Mam cistlivejsiu plet, takze asi by mi to tiez vela dobreho nenarobilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu jsem byla překvapená, co se mi po něm stalo! Je fakt, že na citlivější pleť asi nebude úplně ideální. To určitě víc doporučuju Stay Matte od Rimmelu :-)

      Vymazat
  5. Vcera sem na nej koukala a uvazovala o koupi ale teda jeste ze si ho zrecenzovala aspon vim ze nekupovat jeste k tomu za cenu 199 kc mi prijde dost!!! Diky

    OdpovědětVymazat
  6. Já ti tak závidím, že nemáš akné ani nevíš jak :D
    Sweet nothing by B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím že je hodně nepříjemné :((( Držím palce, ať se jej brzy zbavíš!

      Vymazat
  7. Skvělá recenze, díky :) Docela mě zaujal a v drogérii už jsem po něm pokukovala, ale protože mám problematičtější pleť, tak potřebuju větší krytí a hlavně něco hypoalergeního :) Za mě určitě doporučuju Rimmel 25h, drží a drží a na pleti dělá pěkný finish :)

    glamourmoment.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten klasicky miluji, ale tento se mi ani pri zkouseni v drogerce moc nezamlouval :/ jsem rada, ze jsem do nej nesla, zustanu verna klasice ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Natálko, prosím, ty jsi každý den žehlíš vlasy nebo je máš takhle rovné od přírody? :) Moje vlasy jsou hrozně krepaté a tak si je po každém umytí musím žehlit...ale z toho se mi hodně ničí, ikdyž na ně používám různé olejíčky, atd. Můžeš mi prosím dát nějaké rady, aby se mi tolik neničily? Děkuju moc :)) Jinak moc krásný článek a je mi líto, co se ti po používání tohoto make upu stalo :)
    Tvá Lucy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Lucy, žehlím si vlasy většinou tak 2x - 3x týdně. Bohužel mnohaletým používáním žehličky se mi vlasy lámou a nedorůstají do pořádné délky, takže často nosím clip-in :( Proto ti radím, používej žehličku co nejméně, pokud je to možné. Používej olejíčky a masky (klidně si nech masku i přes noc, zabalenou v ručníku) a zkus klidně i nějaké masky na vlasy z přírodních surovin - vajíčka, med, olivový olej...spousta receptů je na netu. Když budou vlasy vyživené a hydratované, neměly by se tolik krepatit. Prima olejíčky na vlasy má třeba i Avon nebo Loreal.

      Vymazat
    2. Děkuju moc :))
      Lucy

      Vymazat
  10. Mě docela zaujalo balení, ale já mám zas špatnou zkušenost s klasickým Affinitone, po kterém jsem po dvou použitích měla vyrážku, takže za mě určitě žádný Affinitone.

    Lena

    OdpovědětVymazat
  11. Ty štětce se mi moc líbí :) a make-upy mám ráda.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  12. affinitone byl podle mě katastrofa, takže tenhle taky není zázrak.. mě se pleť hodně zhoršuje po nekvalitních produktech takže "poznám" co je kvalita a co ne, a affinitone rozhodně kvalita nebyla.. :/


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten klasický celkem sednul, jenom mi vadilo, že je takový těžký na pokožce, trochu maska. No a tento, to byla pro mě katastrofa.

      Vymazat
  13. Mě nijak neuchvátil ani ten světlý. Na jednu stranu mi příjde, že krytí je docela dobré, oproti některým make-upům, ale špatně se roztírá a příjde mi takový ''suchý'' a někdy se mi i zdá, že pleť hodně vysušuje. Mám ráda hodně tekuté make-upy, co se daj dobře rozetřít:)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně přišel příšerný už ten původní :(

    OdpovědětVymazat
  15. Včera jsem si ho zrovna koupila! Achjo, tak doufám, že se neosypu :/

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mam rada klasicky Affinitone to je jediny make-up ktory som si kupila viackrat. Ale nikdy by som ho nenanasala stetcom, bud hubkou alebo prstami. Matny ma moc nelaka, podla mna pekne zmatnuje aj ten klasicky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to jsi mě překvapila. Mně se docela zamlouval - matující, je pro mastnou pleť atd. Tak jsem i předpokládala, že bude víc krycí než nějaké garnier bbčko.
    Takže aspoň ušetřím :D
    Jinak to je hodně špatný, pokud se ti po něm udělaly pupínky. Asi nějaké divné složení.
    Díky za odrazení od koupě :D

    OdpovědětVymazat
  18. Já moc makeupy od maybelline nemusím, teda ještě nikdy jsem s žádným nebyla 100% spokojená, takže už si je ani nekupuju:) Dobře, že si ho přestala používat a závidím ti, že nemáš žádné akné!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já se přiznám, že jsem nevydržela čekat na recenzi a letěla jsem si ho hned koupit a musím říct, že jsem ráda, že jsem to udělala, protože po téhle recenzi bych si ho rozhodně nevzala :D Ale pro mě je to miláček.. Vážně nejlepší makeup, jaký jsem kdy měla, celý den se nemusím pudrovat, na což jsem doteď absolutně nebyla zvyklá. Krytí na mě taky parádní, mně i ten BBcream přijde, že hodně kryje :) .. Tady jde přesně poznat, že 100 lidí, sto chutí :) Každopádně i tak ti děkuju za zmínku tohoto makeupu, pro tebe sice katastrofa, ale já objevila poklad! :D :))

    OdpovědětVymazat
  20. Mám hodně mastnou a aknozní pleť, ale tento MU mě velmi vyhovoval-nemusela jsem se ani 1x přepudrovávat, měla jsem 2 vzorečky, má pokožka je citlivá snad úplně na vše, vždy se osypu, ale po tomto skutečně ne! Je ale pravda, že zvýrazňuje sušší místa a má slabší krytí, ale s korektorem je to jednička :)

    OdpovědětVymazat
  21. já už bych nikdy nešla do maybelline makepu, mnela jsem kdysi davno tenhle affinity - asi ješte starší verze, a mna i mému okolí se po nem straašne mastila a horšila plet.. nikdy víc..

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám úplně ten samý odstín a taky ho používám v kombinaci s pudrem Stay Matte a já jsem spokojená, teda zatím ho používám 2 týdny, ale jsem nadšená. Předtím jsem měla makeup od Avonu a ten už bych si nikdy nepořídila. Byla jsem mastná do půl hodiny. Takže za mě super :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat