neděle 12. října 2014

SEPTEMBER 2014 FAVOURITES


Long time no talk....

Všechny vás po dlouhé době srdečně zdravím, je to až neskutečné, ale podzim je v plném proudu. Doufám, že máte za sebou úžasný víkend ve znamení babího léta a skvěle jste si jej užili. Vzala jsem si k srdci motto, Lepší pozdě než nikdy, takže se s vámi v novém článku podělím o favourites za měsíc září. Omluvte moji dlouhodobou absenci, blog jsem skutečně odsunula na několik měsíců na druhou kolej a zavrhla myšlenku se do něj nutit. Postupem času mi ale začal chybět, jak už to tak bývá. Spousta z vás ale byla "stále se mnou" a to prostřednictvím Instagramu, kde updatuju téměř každý den, takže jste zůstávali v obraze, co nového s mým životem. Aktuálně jsem naprosto nadšená z podzimu, je to mé absolutně nejoblíbenější období, které plynule navazuje na Vánoce, takže, co víc si přát? Jsem moc ráda, že jsem zpět a že mi spousta z vás zachovala přízeň :-*

Starý dobrý Dove. Používala jsem jej před x lety, kdy byla k dostání pouze jedna základní vůně a neexistovaly vychytávky jako mandličky, pistácie, vanilka...Koncem léta jsem se rozhodla tak trochu vrátit ke kořenům a zkusila pár nových kousků. Na plné čáře u mě vede Shea Butter & Warm Vanilla. Úžasná vůně zejména pro chladnější počasí, cítím ji na sobě i druhý den a o povlečení ani nemluvím. Krásně vyživuje a parfemace je tak akorát - příjemná, výrazná, ale nevtíravá. 


Této limitky od Alverde byl plný Instagram, nemohla jsem si tedy dovolit zůstat pozadu a poctivě naklusala do DM. Tyhle máslíčka jsou roztomilá záležitost, určitě to není nic převratného, ale výběr vůní se mi líbil a mají ideální velikost pro cestování, což se mi náramně hodí. Bylo by skvělé, kdyby vytvořili letos i vánoční limitku, to by mé srdce zaplesalo. Nejlépe mi voní granátové jablko s kakaovým máslem, protože to je nesmírně mňami kombinace.


Podzim pro mě vždycky byl a pravděpodobně vždycky bude ve znamení Burberry. Možná je to old school, ale nade všechno miluji Burberry Brit a London, jsou to moje srdcovky už od střední školy a váže se na ně velké množství vzpomínek. Také vám určitá vůně připomíná určité chvíle a zážitky? U mě na 100%. Teď momentálně používám Brit, ale London mám v záloze. Jsem nemožná v popisování parfémů, řekněme tedy, že voní zkrátka hodně anglicky :-)


Body Shop Honey Bronzer. Na YouTube se na něj pěly ódy, musela jsem tedy ten zázrak vyzkoušet na vlastní kůži. Jestli voní po medu? Maličko, ale jen když do něj opravdu zaboříte nos. Je matný, což mi u bronzerů vyhovuje. Mám odstín 3 a používám jej hlavně na konturování obličeje - na to je famózní. Upřímně můžu říct, že už cca 2 měsíce po něm sahám den co den a jsem za tento tip moc vděčná. Pár slečen se mě na Instagramu ptalo na cenu, stojí kolem 370,- a vydrží hodně dlouho!



Mám v plánu celý článek o oblíbených podzimních/zimních lacích na nehty a tyto tři od Rimmel se tam určitě objeví. Všechny jsou Salon Pro, dva z nich potom z kolekce Kate Moss. Vyhovuje mi poměrně velký štěteček, sytá barva a dobrá výdrž. Nesnáším laky, které se začnou loupat, když si dvakrát umyjete ruce. U těchto si vystačíte i s jednou vrstvou, což většinou dělám, hlavně ve spěchu. Týden vydrží nátěr opravdu pěkný, můžu jen doporučit.


Vloni to byly tmavě červené a tmavě fialové rtěnky, letos je to ve znamení "hnědo-růžových", ve stylu Kylie Jenner. Její ikonické pusy je zkrátka plný internet a každý se snaží jí co nejvíce připodobnit. Je pravdou, že tato barva dělá rty skutečně plnější, samozřejmě za notné pomoci konturovací tužky. Na podzimní rtěnky mám také v plánu post :-) Poslední dobou nejvíce sahám po Catrice - Teddy Brown, Maybelline - Pink Brown a Alverde - Flowery Coral. Zejména Catrice a Maybelline se hodí snad ke každému líčení a jsou skvělé na denní nošení. 


U barevného schématu se jak se zdá zůstáváme. Moc jsem si oblíbila pastelky od Catrice, jsou hydratující a přitom výrazné. Tahle je v odstínu Rusty In Peace, což je perfektní podzimní barvička. Lesk od Maybelline mám už pěkně dlouho, teprve teď jsem jej ale po delší době znovu-objevila. Odstín Naked Star, hodí se ke každému looku. A nakonec Guerlain Kiss Kiss Gloss číslo 841. Je barvou hodně podobný Naked Star, neříkám, že je to vyloženě dupe, ale jsou to sourozenci :-)


Antibakteriální gel od Body Shop. Nemám ráda klasické antibakteriální gely bez přidané vůně, takže tohle je ideální řešení. Už bych se bez něj nejspíš neobešla! Moc mě mrzí, že u nás nemáme Bath&Body Works, protože když vidím všechny ty úžasné "příchutě", které nabízejí...Body Shop by se alespoň mohl vytáhnout nějakou novou vůní!


Oficiální název je Mattyfying Colour Correcting Powder. Tento pudřík od Catrice je takovou drobnou tečkou za líčením, vytváří hezký finish a používám je hlavně pod oči a na lícní kosti. Asi to není vyloženě nepostradatelný pomocník, ale docela mě zaujal. Odstín 010 - Delicate Blossom.



Seriály...samozřejmě nejvíc ze všeho postrádám Pretty Little Liars a nemůžu se dočkat Halloweenského speciálu. V mezičase mě ale pár pořadů přece jen zaujalo. How to get away with murder je novinka, proběhl teprve druhý díl, ale hodně mě to chytlo. Děj se odehrává v prostředí právnické univerzity a zatím to má docela silný drive. Je to ten typ seriálu, který vám rychle uteče, protože se u něj ani chvíli nenudíte.


The Killing není vyloženě novinka, první řada vznikla mám pocit už v roce 2011. Dozvěděla jsem se o této show teprve nedávno, když ji zmínila moje oblíbená vloggerka na youtube. Zatím jsem cca v polovině první série a je to přesně můj šálek kávy. Celý děj se odehrává v hodně ponurém a deštivém prostředí a točí se kolem záhadné smrti mladé studentky. Trochu to na mě dýchá finskými detektivkami, ale možná je to jen můj pocit.


Staré dobré Upíří deníky. Nevím, jestli mě stále tak baví, nebo jestli se na ně dívám spíš z nostalgie. Šestá řada vypadá poměrně dobře, máme za sebou dva díly a jsem zvědavá na pokračování.


Můj playlist momentálně vede Ed Sheeran a jeho album X. Nedivím se, že jsou dobří přátelé s Taylor Swift, oba jsou neskutečně talentovaní textaři a jejich songy můžu poslouchat stále dokola. Moc se těším na Sheeranův koncert v Praze.


Krásnou dobrou noc

Brzy naslyšenou

21 komentářů:

  1. Konečně jsi zpět :)! Rty podle Kylie jsou nejlepší, bohužel zatím jsem přesnou rtěnku uplně nenašla. Budu muset pořádně hledat. A ten bronzer je krásny, asi ho potřebuju :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že používá konturovací tužku MAC v odstínu Whirl :-) Což je podle mě základ jejího úspěchu, protože si rty dost nemilosrdně tímto způsobem zvětšuje

      Vymazat
  2. Naty, kde koukáš na The Killing? - chtěla jsem na sledujuserialy, ale je tam nastavená nějaká pitomá flashová reklama, co zaboha nejde nikde vypnout :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny seriály stahuju na Torrentz...je to asi nejjednodušší cesta a najdeš tam úplně vše většinou :-)

      Vymazat
  3. Vítej zpět!! Už se moc tesim na další články. ;) :*

    OdpovědětVymazat
  4. Natálko! :-)) jsem ráda, že si se vrátila :-) na insta jsem tě, coby moji nej blogerku, sledovala každý den a pěvně doufala, že začneš postovat. You make my day :-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!!!! To mě ohromně těší, jsem moc ráda, že jsem zpět :-)

      Vymazat
  5. Vitaj späť :D Teda dlhú dobu ťa nebolo počuť a musím povedať, že mi už tvoje príspevky chýbali. Krásne vecičky ;) S lakmi od Rimmelu som tiež spokojná a a používam ich najradšej a vkuse ich u seba na blogu ospevujem :D Voňavočku už musím ovoňať keď prídem za týždeň do Prahy a taktiež sa chystám na ten bronzer ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/10/polievkovy-festivalsoup-festival-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ty laky od Rimmel zbožňuji ,skvěle se lakují a dlouho mi na nehtech vydrží a tu vůni musím někde očichat, jsem na ni zvědavá.. :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne veci :) a Ed je láska ! <3

    OdpovědětVymazat
  8. jsme ráda, že jsi zpět :) těším se na článek o rtěnkách ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Juj super tesim sa, ze si naspat!!! Janka

    OdpovědětVymazat
  10. som taká šťastná že si späť :) :) :) zlepšilo mi to deň :) dúfam že budeš pokračovať :)

    OdpovědětVymazat
  11. Konečne si späť Natálka :) Sledujem tvoj instagram každý den sa teším že si pridala aj nový príspevok...super by bolo keby pridáš kozmetiku všeobecne,ktorú používaš na jesen :)

    OdpovědětVymazat
  12. Naty, neuveríš, ja som si minule na reba tak zrazu spomenula, že mi veľmi chýba tvoj blog, a zrazu na druhý deň pribudne od teba článok. Dúfam, že ro bude častejšie ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, muzu se zeptat kdy bude další článek? Baví me tve články, jen me mrzí, že jich je málo. Děkuji a pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek jako vžycky. Natálko už jsi nám chyběla!

    OdpovědětVymazat
  15. Natálko, už dlouho tě sleduju na instagramu a moc se mi líbí jak se maluješ. Nechtěla bys nafotit nějaký tutorial? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Naty, vítám tě zpět :) :). Já na tebe tuhle myslela. Catrice balzámek mám jeden a vyhovuje mi, chci si koupit další odstín. Tuto řadu laků budu muset vyzkoušet, protože já nevím jestli mám špatné nehty, nebo to je lakama, ale mě se hned další den odlupují.. A Dove jsou srdcovky, miluji jejich vůni :).

    OdpovědětVymazat
  17. Welcome back :) Zrovna nedávno jsem si na tebe vzpomněla, už jsem myslela, žes to s blogováním zapíchla (nemál instagram...heh..) Tvoje favourites jako vždy zábavné, btw. ve čtvrtek jsem se vrátila z US a jeden z posledních shopů, ve kterých jsem byla, byl B&B..omamný obchod, to ti řeknu :D Jako Yankee Candles mám ráda, ale tohle byla prostě pecka ty vůně. Škoda nadváhy v kufru, se slzou v oku jsem musela odejít bez svíček, ale náladu pozvedlo aspoň 5 gelíčků za 5 dolarů :) A i tam jsem tedy měla horkou chvilku s vybíráním :D

    OdpovědětVymazat