úterý 11. listopadu 2014

FALL LAZY DAY


Krásný úterní večer!

Maličko jsem prošvihla své nedělní publikování, ale doháním jak se dá. Přemýšlela jsem o dvou článcích týdně, opravdu bych chtěla více psát, zvláště v tomto období je inspirace více než dost! Začínáte už také trochu prožívat předvánoční atmosféru? Docela mi nahání hrůzu všechny dárkové sety a kazety, vzbuzují ve mě pocit, že jsem už dávno měla mít všechny dárky nakoupené a jsem totálně pozadu! Moc mě ale baví začínající výzdoba, svařené víno a spousta čokoládových věcí, na které se v regálech jenom smutně koukám. Připravila jsem pro vás článek na téma typický víkendový podzimní den. Nadpis "lazy" skutečně nelže, opravdu se nic ultra zábavného nedělo :-)


Vánoční příchutě v kavárnách - jedna z úplně nejlepších věcí celého svátečního období! Hned v sobotu ráno jsem se nahrnula do Costy na perníkové latté a ořechový koláč s jablky. Mají teď tolik báječných příchutí, mimo jiné taky ostružinová horká čokoláda, ach. No, mám toho ještě spoustu před sebou. Nutno zmínit, že jejich kelímky jsou super cute! Už jste vyzkoušeli nějaké nové příchutě?



Jak už jsem zmiňovala v říjnových oblíbenostech, po dlouhé době jsem začala znovu používat HD Foundation od Make-Up Forever a jsem maximálně spokojená. Přestože nemám problematickou pleť, mám ráda vysoce krycí make-upy. Další starou láskou je Select Sheer Pressed Powder od MAC a tvářenka Peachy Keen of ELF. Medový bronzer od Body Shop pro zvýraznění lícních kostí a řasenka Estée Lauder. Poslední měsíce nosím téměř každý den ve vnějších koutcích očí umělé řasy, dělají zázraky. Následuje rituál s novou rtěnkou z řady Pure Reds - J.Lo. Několik čtenářek se mě opět ptalo, zda jsem si nenechala zvětšit rty, že jim to tak podle fotek rozhodně připadá. Nene, s obyčejnou konturkou se dá vytvořit hodně silná iluze, Kylie Jenner by mohla vyprávět. Tak mě napadá, chtěli by jste případně článek pro "plnější rty"?




Outfit velmi jednoduchý, nosím víceméně jen základní barvy, žádné výstřednosti. Stal se ze mě docela nudný patron, jakmile něco není v odstínu černé, už se začínám obávat, zda to není "příliš". Tenhle klobouk z H&M miluju, je přesně akorát, není ani moc rozměrný, ani moc malý. Pokud si dobře pamatuju, byl i za skvělou cenu.


Kabelka také H&M, pár z vás se mě na ni ptalo už na Instagramu.



Klasické odpoledne u kávy a časopisů. Tenhle cover s Carou naprosto zbožňuju, přestože je to číslo za měsíc září, takže víceméně out of fashion. Svíčka je F&F Home - Vanilla Creme Brulee. Mají teď krásné vánoční vůně, myslím, že další bylo Jablko se skořicí a potom snad Fíky a...něco takového. Každopádně já hodně doporučuji navštívit prodejnu Domov a Styl, kde mají právě v prodeji úžasné svíčky ve stylu Yankee Candle, jen podstatně levnější. A z nějakého důvodu je mají pouze přes zimu.


Nebudu se dlouze rozepisovat o tom, jak moc miluju nové album Taylor Swift, je to spousta emocí. Mám jej puštěné víceméně nonstop a znám jej zpaměti. Není vůbec divu, že Taylor zlomila 12 let starý Eminemův rekord v největším počtu prodaných desek za první týden po vydání. Před spaním si dávám na polštář tento zklidňující sprej od Avonu, je to takový malý rituál.


Užívejte barevný podzim!


Žádné komentáře:

Okomentovat